• 22.09.16, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hoogustada müüki peagi saabuvate pühade ajal?

Päevad muutuvad aina lühemaks, tuul jahedamaks ja lehed puudel muudavad tasapisi oma värvi. Suvi hakkab selleks korraks läbi saama ning peagi jõuab kätte pühade aeg. Erply juht Kristjan Hiiemaa toob välja mõned punktid, kuidas pühade ajal müüki hoogustada.
Paku pühade ajal klientidele tasuta kingituste pakkumise teenust.
  • Paku pühade ajal klientidele tasuta kingituste pakkumise teenust. Foto: Andras Kralla
Külmade talvekuude lähenedes on praegu paras aeg hakata mõtlema sellele, kuidas pühade ajal oma müügikasumit suurendada. Meie kliendid nuputavad kogu aeg välja erinevaid viise, kuidas rohkem inimesi poodi meelitada. Siinkohal toome ära mõned meie lemmiknõuanded.
Söök ja tasuta näidised. Kui te müüte suurepärast toitu, siis võite kaaluda tasuta näidiste väljapanekut oma uutest toodetest. Naudingu (ja kasumi) kahekordistamise nimel võite näidiseid omavahel kombineerida – pakkuge näiteks juustu ja leiba.
Astuge sisse sooja. Tegemist on samalaadse nõuandega nagu toidu pakkumine, v.a asjaolu, et te ei pea seda tingimata ise müüma. Tuulistel sügisõhtutel on nii tore end tassi kuuma õunasiidri, tee või maitsva kakaoga soojendada. Kui pakute klientidele midagi soojenduseks, siis astuvad nad teie poodi sisse ning vaatavad seal tasuta kohvitamise ajal ka palju suurema tõenäosusega ringi.
Ühenduse hoidmine. Eelmises artiklis oli juttu sotsiaalmeedia kasutamisest klientide kaasamiseks, kuid teinekord on vaja otse suhelda. Kui teil on klientide e-posti aadressid olemas, siis saate saata püsiklientidele müügiuudiseid või sooduspakkumisi.
Tasuta kingituste pakkimine. Võibolla on asi selles, et mina näen alati kingituste pakkimisega kurja vaeva, aga see siin on üks mu pühadeaegseid lemmikpakkumisi. Kui pakute klientidele teatud ostusummast alates tasuta pakketeenust, siis teevad nad suure tõenäosusega kõik oma pühadeaegsed ostud teie juures. Ehk siis võidavad kõik! Klient saab ostud tehtud ja kingitused pakitud ega pea sellele rohkem mõtlema ning teie saate ühe uue kliendi juurde.
Sooduspakkumised, kupongid ja preemiapunktid. Sooduspakkumisi võib piirata teatud ajavahemikuga, nii et saate need varakult ette valmistada ega pea muret tundma, kui see päev kätte jõuab. Väljaprinditava sooduskupongi abil saate klienti teavitada, et varsti algab allahindlus – nii tuleb ta suurema tõenäosusega tagasi.
Autor: Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Seotud lood

Uudised
  • 22.12.16, 14:24
Millised on kõige popimad jõulukingid?
Kaubandus.ee uuris Kaubamajalt, Stockmannilt, Juku mänguasjapoelt ja Telia Eestilt, milliseid tooteid ostetakse tänavu kõige enam jõulukinkideks? Selgus, et jätkuvalt on populaarsed erinevad interaktiivsed mänguasjad, kinkekomplektid ning nutitelefonid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele