• 22.12.16, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millised on kõige popimad jõulukingid?

Kaubandus.ee uuris Kaubamajalt, Stockmannilt, Juku mänguasjapoelt ja Telia Eestilt, milliseid tooteid ostetakse tänavu kõige enam jõulukinkideks? Selgus, et jätkuvalt on populaarsed erinevad interaktiivsed mänguasjad, kinkekomplektid ning nutitelefonid.
Millised on kõige popimad jõulukingid?
  • Foto: Pixabay.com
„Ilutoodete hulgas on tõeliseks fenomeniks kujunenud uued USA kosmeetikakaubamärgid nagu Urban Decay ja NYX, neilt ostetakse enim meigipalette ning erinevaid huulepulkasid ja -läikeid. Ilutoodetest on populaarsed ka erinevad kinkekomplektid ning parfüümid. Eelistatud on just eksklusiivsed käsitööna valminud parfüümid,“ rääkis Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus. „Mitmendat aastat näitab väga häid tulemusi ka looduskosmeetika müük, mis annab omakorda märku tarbijate teadlikkuse paranemisest ning tervisliku eluviisi laialdasemast levikust,“ lisas ta.
Stockmanni turundusjuhi Mari Villemi sõnul on kõige populaarsemad küllaltki traditsioonilised kingitooted, mis on klientide lemmikud läbi aastate olnud. „Ostetakse väga palju pesu ja sokkide kinkekomplekte, näiteks meeste Tommy Hilfigeri 5 sokipaariga kinkekarbid. Samuti läheb väga hästi müügiks erinevad sussid, kus kõige populaarsemad on Shepardi lambanahast sussid. Ilutoodete osakonnas on kõige populaarsem Lancome’i kinekarp,“ loetles Villem. Ta lisas, et kingitusteks ostetakse ka erinevaid klaase, tasse, soola- ja pipraveskeid, küünlaid ning Villeroy & Boch’i jõulusarja. Samuti on Stockmannis väga populaarne ka Pip Studio tooted.
Lastele jõulukinke tehes arvestatakse eelkõige laste soovidega. „Sel aastal on suurt populaarsust kogunud erinevad interaktiivsed mänguasjad: kilpkonnad, ritsikad, liblikad, lilled jms,“ rääkis Kaubamaja juht „Lisaks saadab edu ka erinevaid klotse, Lego ja Playmobili mänguasju, lauamänge, nukkusid ning meisterdamiskomplekte. Suurt tähelepanu pööratakse kvaliteedile ning mängides õppimisele. Interaktiivsed loomad õpetavad lapsele lemmiku eest hoolitsemist, nukkude juuksed on niivõrd tõetruud, et neid võib päriselt pesta. Saadaval on isegi planetaarium väikesele teadushuvilisele,“ lisas Laugus.
Ka Juku Mänguasjakeskuses on interaktiivsed mänguasjad väga populaarsed. Ettevõtte turundusjuht Kairit Parker tõi välja populaarsed kingitused, nagu Zoomer Kitty robotkiisu, Laluna interaktiivse nuku, kes räägib eesti keeles ja Frozen Sing-a-long Elsa nuku koos mikrofoniga. Samuti on laste uuteks lemmikuteks sel aastal Käpapatrulli ehk Paw Patrol tegelased, kuna maailmas väga populaarne multikas on nähtav ka Eesti oma kanalites. Juku Mänguasjakeskuses on jätkuvalt populaarsed kõikvõimaliku puldiga helikopterid ja droonid. „Populaarsemate mänguasjade hulgast pole kusagile kadunud ka kõikvõimalikud Legod, Barbied ja Ponid. Järjest enam jõuab Eestisse ka Star Warsi toodete vaimustus,“ ütles Parker.
Jõulupühade eel on Telia klientide ostueelistused küllaltki erinevad ning tänavusse kingikotti lähevad arvutid, telerid, telefonid ning erinevad meelelahutus- ja spordiseadmed. „Harvad pole ka korrad, kui enne pühi tullakse koos perega endale esindusest ühist jõulukinki valima,“ rääkis Telia Eesti meediasuhete juht Raigo Neudorf. Nutitelefonide arvestuses on tänavused müügihitid suuremate tootjate jõulukampaania fookusmudelid. Telerite seas jätkub juba varasem trend, kus inimeste väga selge eelistus on vähemalt 40-tollise ekraaniga televiisor. „Paljude klientide jaoks on sobiv jõulukink aga hoopis mõni heliseade, olgu selleks siis kõrvaklapid või kõlarid. Kõrvaklappide poolel on hetkel esimene eelistus juhtmevaba mudelil.“
Neudorf ütles, et üha enam eelistavad kliendid kinke osta e-poe vahendusel. Sama kinnitas ka Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus, kus nende e-poe külastatavus on võrreldes aastataguse ajaga kasvanud neli korda. „See on äärmiselt mugav viis vältida järjekordi ning teha ostud kiirelt ja mugavalt,“ rääkis Laugus.

Seotud lood

Uudised
  • 23.12.15, 08:54
Kallim kullast: Eesti ostlejaid rõõmustavad hinnaliseimad tooted
Milleks rahulduda keskpäraste toodetega, kui valikust leiab tõeliselt hinnalisi pärle - näiteks käele ligi 20 000 eurot maksva käekella, kappi 10 000 eurot maksva konjaki või raamaturiiulile 14 500 eurot maksva raamatusaraja. Allpoolt leiab valiku Eesti poodide hinnalisematest ja eksklusiivsematest toodetest, millega enda hedonismigeeni toita.
Uudised
  • 27.11.15, 14:06
Kuidas luua kingisoovitusi, mis inspireerivad ostlejaid ja kasvatavad müüki?
Kingisoovitused on kõige mõjuvõimsam tööriist pühade perioodil. See võimaldab sul näidata klientidele tooteid, inspireerida ostlejaid ja püsida klientide meeltes.
Uudised
  • 20.12.16, 09:09
Uuring: eestlased kulutavad leibkonna sissetulekust ligi 29% jõuluostudele
Ferratum Groupi rahvusvahelise jõulu-uuringu Christmas Barometer 2016™ tulemustest selgus, et kõige enam kulutavad jõuluostudele sakslased – 30,58% leibkonna netosissetulekust, kuid kõrgel, kolmandal kohal on eestlased, kelle väljaminekutest moodustab jõulukinkidele kuluv summa lausa 28,66% (571 €).
Uudised
  • 22.09.16, 16:15
Kuidas hoogustada müüki peagi saabuvate pühade ajal?
Päevad muutuvad aina lühemaks, tuul jahedamaks ja lehed puudel muudavad tasapisi oma värvi. Suvi hakkab selleks korraks läbi saama ning peagi jõuab kätte pühade aeg. Erply juht Kristjan Hiiemaa toob välja mõned punktid, kuidas pühade ajal müüki hoogustada.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele