16. septembril lahkus Alo Ivask Kesko Senukai Estonia (endine Rautakesko AS) juhatuse esimehe kohalt ning uueks juhiks määrati leedulane Ramunas Adamonis.
Kesko Senukai Estonia kõneisik Helen Piirsalu ütles, et kuna firma müüdi Leedu ettevõttele UAB Senukai aasta alguses, siis Rautakesko AS’ist sai suvel AS Kesko Senukai Estonia. „Nüüdseks on leedulased juhtimise üle võtnud.“ Piirsalu sõnul täna veel ametlikku kinnitust ei ole, aga peagi saab olema ka Äriregistris, et nende uus tegevdirektor on Ramunas Adamonis.
„Kuna olen juhtinud ettevõtet juba üheksa aastat, siis oli mõlema poole jaoks otsustamise koht, kuidas edasi liikuda. Hetkel tegime sellise otsuse, et ma lahkun ettevõttest,“ ütles Ivask. Ta lisas, et uued omanikud plaanivad ettevõttes viia läbi mõningad muudatused.
Ivask lahkus ettevõttest poolte kokkuleppel.
Juuli keskel, kui muutus ettevõtte ärinimi Kesko Senukai Estonia AS’iks, siis Ivask kommenteeris, et ärinime muutmine on üks osa Kesko otsusest koondada Baltikumi kaupluste juhtimine ühtse juhtimise alla.
„Hetkel tegelen puhkamisega ning kindlaid plaane veel ei ole. Mul on mõningaid ideid, mida teha, kuid ma ei ole veel lõplikult midagi ära otsustanud,“ ütles Ivask.
Seotud lood
Rautakesko juhi Alo Ivaski hinnangul on nende kauplustes aasta esimeses kvartalis olnud müügi kasv. Peamiseks põhjuseks on tema hinnangul tarbijate kindlus ja varajane kevad.
Baltimaade suurimat ehitus- ja kodusisustuskaubamajade võrku juhtiva ettevõtte Rautakesko AS uueks ärinimeks registreeriti AS Kesko Senukai Estonia. K-rauta kaupluste töös ärinime vahetamine muudatusi kaasa ei too, teatas ettevõte.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) nõukogu valis üksmeelselt EASi uueks juhatuse esimeheks Alo Ivaski, kes lahkus Keso Senukai Estonia tegevjuhi ametikohalt eelmise aasta 16. septembril. Ivask asub uude ametisse alates 20. märtsist.
K-rauta kauplusi opereeriva Rautakesko ASi käive kasvas kolmandas kvartalis kümnendiku võrra ning ettevõtte juhi Alo Ivaski sõnul on pingutused hakanud tulemusi tooma.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.