Soome jaekontserni Stockmann kahe Baltimaades asuva kaubamaja müügitulu langes käesoleva aasta üheksa kuuga 62,8 miljonilt eurolt 58,9 miljonile eurole, teatas kontsern börsile.
- Stockmann jäi Hullude Päevade kampaania tulemustega rahule Foto: Andras Kralla
Ettevõte ütles Balti riikide tulemusi kommenteerides, et siinne jaeturg püsib võrdlemisi stabiilne, kuigi konkurents on tihenenud eelkõige Eestis, vahendab
majandus24.postimees.ee.Kontsern jääb rahule oktoobris toimunud Hullude Päevade kampaaniaga.
Kui möödunud aasta kolmandas kvartalis teenis kogu Stockmanni kontsern 10,6 miljonit eurot ärikahjumit, siis tänavu kolmandas kvartalis jõuti 2,9 miljoni euroga kasumisse. Samas jaeketi üheksa kuu kogukäive langes aastaga ligi 10 protsenti 914,7 miljoni eurole.
Loe pikemalt
Postimehest. Seotud lood
Eelmise aasta alguses avatud logistikakeskus ning kaubamajade kontseptsiooni muudatus aitab ettevõttel muuta oma tegevust kordades efektiivsemaks ning säästa mitmeid miljoneid eurosid.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.