Lindexi 2016. aasta majandustulemustest selgus, et eelmisel aastal ellu viidud strateegilised sammud on aidanud ettevõttel areneda ning kasumlikkust suurendada.
Lindexi kasum kasvas möödunud aastaga võrreldes 28% ehk 55 miljoni euroni. Ettevõtte teatel tõi kasumi kasvu suurenenud marginaal ning tugev kulude kontroll. 2016. aasta esimesel poolaastal oli tugev müügikasv, kuid sügis oli raske, sest külastajate arv kauplustes vähenes. Samuti oli neljanda kvartali müük oodatust nõrgem.
„Meie tugevad tulemused näitavad ettevõtte kasvu vaatamata nõrgale aastalõpu müügile. Sellise arengu on võimaldanud meie ühine strateegiline jõupingutus koos pühendunud töötajatega,“ ütles Lindexi tegevjuht Ingvar Larsson.
Ettevõte on keskendunud sellele, et luua paindlik organisatsioon ning suurendada klientide rahulolu. Moekett keskendub kasumlikkuse kasvatamisele erinevatel turgudel ning vähendab kahjumlike kaupluste hulka. Eelmisel aastal lõpetati tegevus Venemaal. Lindex soovib tulevikus rohkem investeerida klientide digitaalse ostlemise kogemusse.
„Kliendid on alati meie tähelepanu keskpunktis ning digitaalsed algatused on olulised selleks, et pakkuda klientidele paremat ostlemise kogemust. Samuti soovime tugevdada Lindexi brändi ning jätkusuutlik mood meie jaoks ka tulevikus väga oluline,“ ütles Larsson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.