Rõivabränd Reserved pakub nüüdsest oma Eesti klientidele võimalust teha ööpäevaringselt oste ka mugavas veebipoes, kust leiab üle 5000 toote nii naistele, meestele kui ka lastele.
LPP Retail Estonia OÜ e-kaubanduse spetsialist Alice Heinmetsa sõnul tagab e-pood klientidele veelgi mugavama ja kiirema võimaluse poodlemiseks, sest ostud saab nüüdsest sooritada vaid paari klikiga.
Veebipoest soetatud toodetele saab järgi tulla vabalt valitud Reservedi poodi ning samuti on võimalik kaup kulleriga koju tellida. Üle 50 eurose ostusumma puhul ei kaasne kohaletoomise tasu ning samuti kehtib tellitud kaubal ka 30 päevane tasuta tagastamise võimalus.
Reservedi veebipoes on müügil kõik kauplustes saadaval olevad tooted alates rõivastest ja aksessuaaridest lõpetades jalanõudega. Veebipoe külastajal on võimalik ostelda kollektsioonide kaupa või valida erinevate rõivakategooriate vahel. Samuti on eraldi välja toodud uusimad tooted ja kollektsioonid ning ostjal on võimalus tutvuda ka suurimate müügihittidega.
Kaks aastat tagasi rääkis LPP Retail Estonia juht Tarmo Põiklik, et neil on Eesti e-kauplus plaanis avada lähitulevikus. Tookord ütles ta, et sellised otsused tulevad LPP peakontorist Poolast. "Ettevõte on suur ja arendusi tehakse riikide kaupa nimekirja alusel. Eesti asub nimekirjas mingisugusel kohal ja kui arendusega jõutakse meieni, siis tuleb ka meile e-kauplus,” ütles Põiklik.
Seotud lood
LPP Retail Estonia juht Tarmo Põiklik rääkis, et nende jaoks on täna oluline investeerida kaupluste vaateakendesse, sisustusse ja sisekommunikatsiooni, sest see meelitab keskust külastavad kliendid nende kauplusesse.
Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee uuris jaemüüjatelt ning hulgikauplejalt, milliseks kujuneb lähiajal Eesti kaubandus.
Eesti suurima müügipinnaga rõivamüüja LPP Retail Estonia OÜ pikaaegse tegevjuhi Hendrik I. Passi ettevõttest lahkumise järel asub kaubandusketti juhtima senine regionaaldirektor Tarmo Põiklik.
Suurema tarbijakindluse ja uute poodide toel suutis Eesti üks suuremaid riidemüüjaid LPP Estonia käivet kasvatada pea 14 protsenti.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.