Suurema tarbijakindluse ja uute poodide toel suutis Eesti üks suuremaid riidemüüjaid LPP Estonia käivet kasvatada pea 14 protsenti.
Eestis peab ettevõte Reserved, Cropp, House, Mohito ja Sinsay kaubamärkidega poode. Käive kasvas möödunud aastal 20,3 miljonilt eurolt 23,2 miljonile. Ärikasum kasvas samal ajal 820 000 eurolt 940 000 eurole.
Käibekasvult lõi LPP Estonia üle oma konkurendid. Näiteks Baltika Eesti jaemüügi käive kasvas möödunud aastal 2 protsenti 19,1 miljoni euroni. Leedu Apranga käive Eestis kasvas aga 8,4 protsenti 39,4 miljoni euroni.
"Tarbijate lisandunud kindlustunne ja stabiilne majanduskeskkond oli soodne mahtude kasvuks," kirjutab ettevõtte juht Przemyslaw Lutkiewicz tegevusaruandes Optimistlikud ootused müügi kasvamise osas on tal ka tänavuse suhtes.
Möödunud aastal avas LPP Estonia uued poed Nautica keskuses ning renoveeris Rocca al Mare kauplused. Ühtekokku avati 6 kauplust ja uuendati kahte. Investeeringud läksid maksma 1,7 miljonit eurot.
Eelmise aasta kasumi otsustas ettevõte jäta jaotamata kasumisse.
Autor: Kristjan Pruul, Äripäev
Seotud lood
Rõivabränd Reserved pakub nüüdsest oma Eesti klientidele võimalust teha ööpäevaringselt oste ka mugavas veebipoes, kust leiab üle 5000 toote nii naistele, meestele kui ka lastele.
Alates 8. augustist töötab Tarmo Põiklik Avesco AS Eesti filiaali juhina, kes enne seda juhtis alates 2014. aasta veebruarist Eesti ühte suurimat rõivamüügi ettevõtete LPP Estoniat.
Rocca al Mare kaubanduskeskus allkirjastas LPP Estoniaga lepingu, mille tulemusena taasavatakse keskuses kolm kauplust ning lisaks veel kaks kauplust.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.