Eestis kiiresti kasvav e-kaubandus on oluliselt suurendanud nõudlust väikepakendite järgi. Näiteks kasvas müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes märstis eelmise aastaga võrreldes 33%.
„Pakiautomaatide üha laialdasem kasutuselevõtt ja kiiresti kasvav e-kaubandus on suurendanud oluliselt nõudlust väikepakendite järgi,“ ütles AS Pakendikeskus juhataja Olavi Martverk Tallinnas Kadaka tee 1 asuva pakendikaupluse avamisel. „Jaeklientide tarvis avatud uus kauplus Tallinnas on selle suundumuse loogiline jätk.“
Statistikaameti andmetel on viimase viie aastaga kasvanud posti või interneti teel kaupade müük 77%. Kui 2012. aastal ulatus see 98,8 miljoni euroni, siis 2016. aastal jõudis see 174,9 miljoni euroni.
„2017. aasta esimesed kuud näitavad e-kaubanduse edasist kasvu, see on kajastunud ka nõudluses väikepakendite müüginumbrites,“ selgitas Martverk ning lisas, et e-kaubanduseks ja pakiautomaatide kasutamiseks sobilike väikepakendite müük on aastaga kasvanud üle 20%.
AS Pakendikeskus on Eesti üks suurimaid pakendite jae- ja hulgimüüjaid. Ettevõtte 2016. aasta müügikäive oli 16,3 miljonit eurot. Koos Tallinnas (Kadaka tee 1) avatud uue pakendikauplusega on AS Pakendikeskusel kokku viis müügiesindust Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.