• 28.06.17, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine Keskuse kasum langes 4 miljoni võrra

Kristiine Keskuse kasum langes mullu 4 miljoni võrra ning ulatus 6 miljoni euroni.
Kristiine keskus.
  • Kristiine keskus. Foto: Raul Mee
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et kinnisvara haldamise ja arendamisega tegeleva Kristiine Keskus OÜ müügitulu langes 2016. aastal (võrreldes eelneva aastaga) 11 protsenti, 12,04 miljoni euroni. Ärikasum langes seejuures 4,23 miljoni võrra, 6,18 miljoni euroni.
Ettevõttes töötas mullu vaid üks inimene, võrreldes 2015. aastaga see näitaja ei muutunud. Käive töötaja kohta langes 11 protsenti, 12,04 miljoni euroni. Töötaja palgakulu ulatus 55 100 euroni. Juhtkonnale tasusid ei makstud.
„Ettevõtte eesmärk on olla parim ja suurima valikuga ostukeskus,“ kirjutas firma oma tegevusaruandes. „2017. aastal on planeeritud alustada uute renoveerimis- ja ehitustöödega. Sellest tulenevalt on kaubanduskeskuses ehituse ootel vakantset pinda kokku 1583 ruutmeetrit.“
Alates 2011 aasta maist on Kristiine Keskus OÜ omanik Hollandi firma Citycon Estonian Investments B.V, mille ainuomanik on Hollandi firma Montalbas B.V. Viimane kuulub omakorda Soome börsiettevõttele Citycon OYj. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal Eesti tütarfirmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega Äripäeva infopangas

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.18, 10:35
Cityconil kahanesid Eestis käive ja kasum
Ehitus ja käibe alanemine pidurdasid Rocca al Mare ja Kristiine keskuse omaniku esimese kvartali käivet ja kasumit.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele