Ehitus ja käibe alanemine pidurdasid Rocca al Mare ja Kristiine keskuse omaniku esimese kvartali käivet ja kasumit.
- Uuenev Kristiine Keskus Foto: Citycon
Cityconi netoüüritulu kahanes esimeses kvartalis aastaga 4,8 protsenti, 5,3 miljonile eurole. Käibelanguse põhjusena märkis Citycon Kristiine keskuse ehituse ning 3,3protsendilise käibelanguse Rocca al Mares. Kaubanduskeskuste külastajate arv kahanes 11 protsendi võrra.
Väljaüüritud pinnad katsid esimeses kvartalis 96,8 protsenti Cityconi Eesti äripindadest. Keskmine ruutmeetri hind ettevõtte pindadel oli 21,6 eurot ruutmeetri kohta. Ettevõte investeeris esimeses kvartalis 1,5 miljonit eurot.
Cityconil on Eestis 101 600 ruutmeetrit brutopinda, mille väärtuseks hindab ettevõte 304 miljonit eurot. Kinnisvara õiglast väärtust on 3,5 miljoni euro võrra alla hinnatud. Eesti keskused moodustavad kontserni portfellist 7 protsenti.Cityconi Eesti ärikasum kahanes 4,6 miljonilt eurolt 1,8 miljonile.
Autor: Kristjan Pruul, Äripäev
Seotud lood
Kinnisvarafirma Rocca al Mare Kaubanduskeskuse ärikasum tõusis ligi 14 miljoni euroni.
Kristiine Keskus alustab tänasest ehitustöödega, mille tulemusel valmib kevadeks O’Learyse meelelahutuskeskus ning uueneb kahe aasta jooksul keskuse välis- ja siseilme.
Lumenappide talvede järel andis tänavune pikk külmahooaeg talispordikaupade ja soojade üleriiete müüjatele põhjust rõõmustamiseks, rekordeid lõi nii kelgu- kui mütsimüük. Rocca al Mare ja Kristiine keskuste talvemüük sai küll hoo sisse alles pärast jõule, aga kestis ebatavaliselt pikalt – aprillini välja.
Apollo Grupp sõlmis koostöölepingu maailma ühe kiiremini kasvava toidu- ja meelelahutusketiga O’Learys, mille järgi avatakse järgmise aasta 1. märtsil Kristiine keskuses massiivne, ligi 4 000 ruutmeetril laiuv O’Learys spordirestoran ja meelelahutuskeskus.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.