Balti Jaama Turg avas Eesti esimese e-turu ning kvaliteetset turukaupa on nüüd võimalik mugavalt osta ka Astri.ee e-keskuse kaudu. Enne kella 17.00 tehtud tellimused toimetab kuller Tallinnas kohale juba mõne tunni jooksul. Hetkel on e-turu kaubavalik veel piiratud, aga lähiajal on lisandumas hulk uusi kauplejaid ning kaubavalik täieneb jooksvalt.
- Balti Jaama turg Foto: Raul Mee
Balti Jaama Turu turundus- ja kommunikatsioonijuhi Liisel Vellendi sõnul on nende prioriteediks kliendi mugavus ning värske ja kvaliteetse turukauba pakkumine. „E-turu puhul me kvaliteedis loomulikult allahindlust ei tee ja jätkuvalt pakume kliendile puhast ning maitsvat turukaupa, täpselt nii nagu turulgi ja samade hindadega nagu turul. E-turu avamisega oleme astunud sammu edasi ja oma ostud saab nüüd teha mugavalt kodust lahkumata,“ rääkis Vellend.
Praegusel hetkel on e-turu kaudu võimalik osta näiteks Muhu Pagarite, Peetri Lõheäri, Oma Põrsa, Vahvlihaldjate, Juustukuningate, Eesti Andi ja mitmete teiste armastatud kauplejate tooteid. Lisaks toidukaupadele on peagi võimalik turult tellida ka ilu- ja tervisekaupa, esmatarbekaupu, aga ka näiteks lilli ja lemmikloomatarbeid.
Balti Jaama Turgu haldab Astri Kinnisvara OÜ, mis kuulub Eesti kapitalil põhinevate ettevõtete gruppi, mis on tegutsenud alates 1991. aastast. Astri Grupp tegeleb füüsiliste ja digitaalsete kaubanduskeskkondade loomisega.
Astri Gruppi kuuluvad Tartu Lõunakeskus, Pärnu Keskus, Narvas Astri Keskus, Fama Keskus ja Tempo Mööblimaja, Tallinnas Balti Jaama Turg ja DEPOO ning veebis Astri.ee.
Seotud lood
19. mail avatud Balti Jaama Turgu külastas esimesel nädalal 223 982 inimest, rekordpäevaks oli teine päev, mil turgu külastas 48 309 inimest.
Äriplaani 2017 esineja ja Astri Grupi üks omanikke Eve Kirs rääkis, et neid ideid ja tegemisi ettevõttes jagub ning ees on ootamas mitmed arendused.
Reedel, 19. mail avati taas ainulaadne Balti Jaama turg, kust leiab üle 300 müügikoha. Uuendustööd kestsid poolteist aastat ja Balti Jaama turu arendusse investeeriti 24 miljonit eurot.
Pool aastat tagasi avas Astri Grupp e-keskuse, mis koondab enda grupis olevate kaubanduskeskuste poodide ning teiste koostööpartnerite poolt pakutavat tootevalikut, tehes sellest Eesti esimese ja suurima e-kaubanduskeskuse ehk e-keskuse.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.