• 01.11.17, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

4 soovitust kliendile parima ostukogemuse pakkumiseks

Internetikaubanduse kiirest kasvust hoolimata on ostukogemus inimestele endiselt tähtis ning jaemüüjate ülesanne on anda inimestele seda, mida nad tahavad. Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa toob välja 4 soovitust, mida teha, et pakkuda klientidele parimat ostukogemust.
4 soovitust kliendile parima ostukogemuse pakkumiseks
  • Foto: pixabay.com
Uuenduslikud lahendused
Selleks, et veebikauplustega võistelda ja oma müügitulemusi parandada, peaksid jaemüüjad igapäevaste tegevuste juures rohkem digitaalset tehnoloogiat kasutama. Interaktiivsed elemendid nagu asukohapõhised teated, navigatsiooniäpid poes liikumiseks, vöötkoodiskannerid ja videoekraanid on uue ostukogemuse loomiseks suurepärased. Üks kõige lihtsam ja tõhusam moodus jaekauplust moodsamaks teha on pakkuda seal tasuta wifit. Traadita interneti koduleheks saab määrata jaemüüja kaupluse veebilehe ja kui kaupluses on ka puhkeala, jäävad kliendid sinna tunduvalt kauemaks. Need uuendused aitavad jaemüüjal teenuse kvaliteeti parandada ja tugevdada suhteid klientidega. 
Andmed on kirss tordil  
Tänapäevaste tehnikalahendustega on klientide andmeid koguda lihtsam kui kunagi varem. See annab täpse ja täieliku ülevaate klientide käitumisest, tegevustest ja eelistustest. Tänu sellele saavad jaemüüjad teha paremaid otsuseid kaupluse kujunduse, personali, kaubavaliku jms kohta. Andmed on tõesti kirss tordil, neid tasub kasutada. 
Tipptasemel klienditeenindus
Jaekaubanduses unustatakse sageli ära, et hea klienditeenindus on oluline. Selleks, et kliendi kogemus oleks täiuslik, tuleb meeles pidada, et teie suhtumine neisse on väga tähtis. Kui investeerite aega klienditeenindajate välja õpetamisse, siis on sellest teie ettevõtte mainele palju kasu. Mõelge, kellega te konkureerite, ja püüdke leida oma lähenemine – tipptasemel klienditeenindus võib olla just see, mis tõstab teie ettevõtte teiste seast esile. 
Brändi maine
Mõned inimesed valivad teise kaupluse, sest seal on madalamad hinnad, aga siiski on palju kliente, kelle jaoks on nauditav ostuelamus väärtuslikum kui hind. Kui suudate pakkuda suurepärast elamust, arvestades ülaltoodud aspekte, siis võite olla kindel, et inimesed soovitavad teid teistelegi. Sõnal on turundamises suur jõud ja see võib teie ettevõtte mainet kõvasti parandada. Tehke oma kauplusele ja suurepärasele ostuelamusele reklaami ka sotsiaalmeedias – igast pisiasjast on abi. 
Allikas: Erply blogi
Autor: Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele