Mari-Liis Küppar alustab tööd Baltika Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuhina 4. detsembril.
Mari-Liis Küpparil on turunduskogemusi nii Swedbankist, Saku Õlletehasest kui ka Värska Veest. Ta on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna ärijuhtimise eriala, EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise erilala ning õpib hetkel EKAs moestilistika esimesel kursusel. Tema huvialadeks on reisimine, kokandus ja lugemine, vahendas teemaveeb
best-marketing.ee.
„Mul on väga hea meel, et Mari-Liis liitub Baltika meeskonnaga, seda eriti ajal, mil meil seisab ees suur ülesanne Baltika Grupi brändide viimiseks eksportturgudele. Lisaks juba tuntud headuses tootekollektsioonide täiustamisele panustame lähiajal uue, multibränd-online/offline kontseptsiooni loomisesse ja eksporditurunduse tugevdamisse. Mari-Liis saab oma oskuste ja uue energiaga võtmerolli nii konkreetsetes projektides kui kliendikogemuse kui terviku arendamisel,“ kommenteeris Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.
Autor: Silja Oja, Best Marketingi juht
Seotud lood
Baltika Grupi turundusdirektor Mari-Liis Küppar rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nad näevad, et nüüd on aeg võtta kasutusele uued lahendused, sest tarbijad on valmis neid vastu võtma ja kasutama.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.