Kantar Emor alustas koos Kantar Consultinguga ärinõustamise teenuse pakkumist brändistrateegia, kliendikogemuse, konkurentsiolukorra, brändikonkurentsi ja andmebaaside rikastamise valdkonnas. Ettevõtted vajavad ärivajadustele vastavat ekspertnõu, mis aitab neil kasvu puudutavatele võtmeküsimustele lahendusi leida.
„Kantar Emor viib kokku ärinõustamise, uuringud ja andmeteaduse – me aitame nii väikestel kui ka suurtel ettevõtetel anda vastused olulistele kasvuküsimustele ning leida üles, kus peituvad kasvuvõimalused ja kuidas ületada kasvutõkked,“ ütles Kantar Emori juhataja Karin Niinas. „Emor on mitmetahuline. Vastavalt vajadusele analüüsime soovituste andmiseks kas kliendi enda andmestikku, kolmandate osapoolte andmeid, kogume ise analüüsitavat teavet või kombineerime nimetatud variante.”
„Esimene ühine ettevõtmine kolleegidega Kantar Consultingust oli ettevõtete tegev- ning turundusjuhtidele suunatud juhtimisalgatus „Purpose 2020“,” rääkis Kantar Consultingu Eesti koostööpartner Emori ärisuunajuht Kai-Riin Veromann. „Oleme ärinõustamisega alustamist pikalt planeerinud ning täna võin kinnitada, et meie meeskond on uuteks väljakutseteks valmis. Teeme tihedat piiriülest koostööd äsjaloodud Kantar Consultinguga.“
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.