Eesti tuntuim freestyle suusataja ja talviste X-mängude läbi aegade noorim võitja Kelly Sildaru esitles Simple Sessionil kohukesesarja Kellybar, mille maitsed sündisid koostöös tippkokk Imre Kosega. Eesmärk on jõuda Eesti kohukesega rahvusvaheliste tarbijateni, kuid see on kättesaadav ka Eestis.
- Kelly Sildaru ja Indrek Kasela Foto: Nicolas Jacquemin
Kelly Sildaru sõnul sai Kellybari loomise idee alguse suusamäelt, kus mõnusa vahepala leidmine pole alati kõige lihtsam olnud. “Mõtlesime perega, et oleks tore ühel päeval luua toitev snäkk just oma maitse järgi,” ütles ta.
Selgema vormi sai idee aga pärast Sildarude perekonna kohtumist ettevõtja ning investori Indrek Kaselaga, kes pakkus välja idee luua ühiselt uue põlvkonna kohuke ning hakata seda müüma ka Eestist väljas.
Ideaalsete maitsete otsing algas sellest, et Kelly Sildaru küpsetas omalt poolt mõned lemmiktordid, mille põhjal Imre Kose arendas välja esimesed maitsed. Järgnevate kuude jooksul katsetati maitsete kombinatsioone, glasuure ja moose ning valiti välja kvaliteetsed ja kõige paremini kokku sobivad koostisosad. Saaremaa DeliFoodi tootearendusmeeskond andis retseptidele lõpliku lihvi. Sildaru osales ka pakendite kujunduse väljatöötamises ning valis välja sobivaimad kujundusvariandid.
Kasela sõnul on kohukese välismaale viimise idee äriliselt tema jaoks ammu huvitav olnud. “Välismaal meie poolt korraldatud maitsmised näitavad, et see meeldib kõigile,” lisas ta. Ainuüksi eestlased söövad Kasela kinnitusel aastas 65 miljonit kohukest.
“Minu unistuseks on, et kui ma ühel päeval Prantsusmaal trenni tehes tahan kiirelt midagi ampsata, siis võin lähedalt poest osta Kellybari,” lisas Sildaru.
Kohukesed on esialgu müügil Selverites üle Eesti.
Seotud lood
Suurinvestor Indrek Kasela rääkis, et toodet Selverisse tutvustama minnes ei olnud neil veel toodet valmis. Oli vaid disain ja turundusplaan, kuid Selver uskus nende toote headusesse ning pakkus, et esimesed kaks kuud võiksid nad koostööd teha just nendega.