• 29.03.18, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aastaga kasvas jaekaubandusettevõtete müügitulu mõned protsendid

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta veebruaris eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 3%, teatab Statistikaamet.
Aastaga kasvas jaekaubandusettevõtete müügitulu mõned protsendid
  • Foto: Raul Mee
2018. aasta veebruaris oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 495,9 miljonit eurot.
Kaubandusettevõtete müügitulu
Infogram
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2017. aasta veebruariga võrreldes 7%. Müügitulu suurenes viie ja vähenes kahe tegevusala kauplustes. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 17%. Müügitulu suurenes veel ka posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes (kasv 15%) ja muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude, mänguasjade jm (kasv 10%), muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad) (kasv 7%), ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 6%). Müügitulu vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.
Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes 2017. aasta veebruariga võrreldes 3%. Nende kaupluste müügitulu vähenemisele avaldas mõju toidukaupade jätkuv hinnatõus.
Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu, mis jaanuaris vähenes, hakkas veebruaris taas suurenema ning kasvas eelmise aasta veebruariga võrreldes 9%. Nende ettevõtete müügitulu kasvule avaldas osaliselt mõju mootorikütuse hinnatõusu aeglustumine.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu 5%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal suurenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 2%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele