Värskelt Eesti parimaks juhiks valitud Circle K Eesti juht Kai Realo eristub teistest nominentidest selle poolest, et peab kõige tähtsamaks head juhti, mitte töötajaid.
- Kai Realo Foto: Eiko Kink
„Ikkagi juht on see, kes on kõige alguses. Tema ülesanne on panna meeskond kokku ja tema töötajad on just täpselt nii head, kui on tema tehtud valik,“ ütles tänavune Eesti parim juht Kai Realo. Realo märkis, et juhi ülesanne on ka see meeskond koos tööle panna ehk luua suhted, hoida neid ja anda tööle eesmärk.
Parima juhi konkursil kolme parema sekka jõudnud Tallinna Kaubamaja Grupi juht Raul Puusepp leidis aga, et head töötajad on tähtsamad kui hea juht. Keskpärane juht tema arvates ettevõttele veel hukatuslik ei ole. „Ükskõik kui hea juht olla, minu arvates ei saavuta midagi, kui sul ei ole meeskonda ja häid töötajad. Kui on väga head töötajad ja väga hea meeskond, siis isegi keskpärane juht ei suuda seda ära rikkuda.“
Seotud lood
Circle K Eesti peadirektor Kai Realo ütleb, et on juhina küpsenud selliseks maksimalistiks, kes oskab ka laisklemisena näivas tegevuses näha üht töö tegemise viisi. Realo on tänavu üks kandidaate Eesti parima juhi tiitlile.
Konkursi "Eesti parim juht 2018" nominendid on kaupmehed Cirkle K Eesti juht Kai Realo, Tallinna Kaubamaja juht Raul Puusepp ning veel Eesti Energia juht Hando Sutter.
Kantar Emori suurettevõtete maineuuringus on edetabeli tippu tõusnud Circle K, kellele järgnevad üsna ligilähedaste hinnangutega Swedbank ja Telia Eesti. Tabeli esikümnesse kuuluvad veel Eesti Energia, RMK, Tallink Grupp, A. Le Coq, Coop Eesti Keskühistu, ABB ning Tartu Mill.
Circle K Eesti peadirektori Kai Realo sõnul on innovatsiooniprotsessi puhul kõige keerulisem mõista, et uuendusi tuleb teha ka siis, kui asjad on niigi hästi. Ettevõttes tegeletakse aktiivselt uute ideedega, mida ja kuidas jaeketina kliendile lisaks kütusele ja toidule veel pakkuda.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.