Tallinna Tehnikaülikooli sööklasse paigaldati eelmine nädal iseteeninduskassa, millega soovitakse vähendada pikki lõunapauside järjekordi ning lahendada põletav probleem - tööjõupuudus teenindussektoris.
„Uudse konseptsiooniga tahame oma klientidele pakkuda oluliselt kiiremat teenust, mis peaks lõunapausi ajal tekkivaid kassajärjekordi vähendama 1/4 võrra. Pikkade järjekordade põhjus on lihtne: TTÜ-s on ainuüksi töötajaid üle mitme tuhande, kes kõik üsna ühel ajal lõunat sööma lähevad," ütles Eesti koolidele ja lasteaedadele toitlustust pakkuva ettevõtte Dussmann toitlustusjuht Indrek Liiv.
Nad täielikult iseteeninduskassadele üleminekut ei planeeri, sest teenindajate roll on oluline ja söökla külastajatele peab jääma võimalus oma ostude eest sularahas tasuda.
Liiva sõnul on TTÜ söökla Dussmanni jaoks esimene haridusasutus, kus on kasutusele võetud mehitamata makselahendus.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.