Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse turundusjuhina asus tööle Helina Leif, kes koordineeris viimased kolm aastat K-rauta Läti ja Eesti digiturundust.
Leifi esimesteks ülesanneteks saavad olema kaubanduskeskuste sotsiaalmeedialehtede edasi arendamine, uue lojaalsusprogrammi käima lükkamine ja sündmuskontseptsioonide loomine. „Tahame tuua rohkem elu ja põnevust nii digikanalitesse kui keskustesse endisse, et külastajatel oleks üha rohkem põhjust meid külastada. Samuti on varsti tulemas põnevaid uudiseid unikaalse lojaalsusprogrammi näol, mille sarnased teistel turuosalistel ei ole,“ ütles Leif.
„Helinal on kõik omadused ja oskused, et koostöös meie partneritega konkurentsitihedal ja keerukal turul läbi lüüa ning teha silmapaistvaid turundustegusid. Kindlasti on talle toeks ka Cityconi rahvusvaheline võrgustik, kus tehakse tihedat koostööd ja jagatakse kogemusi,“ ütles Citycon Eesti kaubanduskeskuste juht Linda Eichler.
Helina Leif võtab turundusjuhi ametikoha üle Linda Eichlerilt, kellest sai aprilli alguses Citycon Eesti kaubanduskeskuste juht. Leif on varasemalt töötanud Kesko Senukai Estonia ASis (K-rauta), meediaagentuuris Mindshare ja telekanalis Kanal 2. Hariduse omandas Leif Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakoolis.
Kristiine Keskuse üldpind on 56 800 m2, millest 44 000 m2 moodustab väljaüüritav pind. Aastas külastab Kristiine keskust 7,1 miljonit inimest. Rocca al Mare Kaubanduskeskuse üldpind on 74 600 m2, millest 57 600 m2 on väljaüüritav pind. Aastas külastab keskust 5,5 miljonit inimest.
Citycon on Põhjamaade juhtiv kaubanduskeskuste arendaja ja kinnisvara investeerimisfirma. Koos Kristiine Keskusega omab ja opereerib Citycon kokku 41 kaubanduskeskust Soomes, Rootsis, Norras, Taanis ja Eestis.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.