Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" uurime, kuidas tehisintellekt (AI) kujundab e‑kaubanduse tulevikku ning millised on e‑kaupmeeste võimalused AI‑st kasu lõigata.
- Saatejuht Kuldar Kullasepp, Net Groupi e‑kaubanduse tootejuht Olari Tõnison ja Arvutitarga äriarenduse juht Tõnis Lind. Foto: Äripäev
Enda kogemusi jagavad kuulajatega Net Groupi e‑kaubanduse tootejuht Olari Tõnison ja Arvutitarga äriarenduse juht Tõnis Lind. Nad selgitavad, kuidas AI muudab äriprotsesse efektiivsemaks, alustades tootekirjeldusest kuni kliendiostude personaliseerimiseni.
Arutelus keskendutakse sellele, kuidas tehisintellekt aitab ettevõtetel lihtsustada tooteinfo loomist, täiustada ostukogemust ja hallata suuri andmemahtusid. Lisaks räägitakse riskidest nagu AI kasutamine pettustes ja sellest, kuidas väiksemad ettevõtted saavad tehnoloogiat taskukohaselt rakendada. Külalised toovad välja ka tulevikutrendid, sealhulgas vabas vormis otsingud ja AI loodud sisu, mis võivad muuta ostlemist viisil, mis viib kliendi ja e‑poe vahelise suhtluse täiesti uuele tasemele.
„AI ei ole pelgalt moesõna – see on tööriist, mis lubab saavutada rohkem vähemaga,“ ütleb Tõnison ning lisab, et integratsioon on ülioluline. Lind rääkis, et AI on nende jaoks eelkõige abivahend, mis kiirendab tööprotsesse ja muudab need intuitiivsemaks.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
AI revolutsioon e‑kaubanduses: kuidas täna juba konkurentidest ees olla
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.