• 30.04.19, 12:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Loverte.com: edu võti on kliendisõbralikkus ja e-poe puhtus

Kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli võitnud loverte.com turundusjuht Angred Lepasson ütles Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et e-poodide konkurents on tihe ning oluline on silma paista. Tema sõnul on edu võtmeks just kliendisõbralikkus ja e-poe puhas ilme.
Loverte.com esindaja Aivo Joost auhindadega
  • Loverte.com esindaja Aivo Joost auhindadega Foto: Photo:Marko Mumm
„Kasutajasõbralike ettevõtete konkursil saadud võidud oli meie jaoks positiivne üllatus. Meil on hea meel, et meil õnnestus nii palju auhindu võita,“ ütles turundusjuht. Loverte.com võitis 10. aprillil toimunud Baltic E-commerce UX Summitil kasutajasõbralikuma e-poe tiitli ilu ja tervisetoodete kategoorias ja tiitlid parim Eesti e-pood ning parim e-pood Baltikumis.
Ilutooteid müüv e-poe peamised sihtturud on Eesti, Läti, Leedu ja Soome. Lepassoni sõnul pole neil probleemi ka kliendi huvi korral kaugemalegi müüa.
Ettevõttel on ka esinduskauplus Foorumi keskuses, kuid seda nad väga esile ei too. „95% käibes tuleb e-poest ning tavakauplusel on rohkem esindusroll. Kasutame seda rohkem pakipunktina,“ ütles Lepasson.
Mida peaks tegema, et saada edukaks?
Lepasson on kindel, et e-poe puhtus ja kliendisõbralikkus on edu võti. „Ei tohi unustada ka uuendusi ja ajaga kaasas käimist.“ Nemad saavad peamiselt inspiratsiooni välismaalt ja sealsetest trendidest.
Puhtus on loverte.com jaoks disain ja stiil. „Kui klient tuleb veebipoodi siis soovime, et asjad oleksid lihtsad ja konkreetsed. Soovime, et klient ei peaks pead vaevama üleliigse informatsiooniga. Tahame pakkuda nii palju informatsiooni toote kohta, kui meil on. Samuti oleme avameelsed transporditeenuse koha pealt ja viime uuendusi läbi maksevõimaluste poolel.“ Lepassoni sõnul peavad need olema võimalikult lihtsad ning klient ei tohi tunda, et ta jagab üleliigset infot.
Loverte.com
E-poes müügil üle 250 kaubamärgi
Kokku üle 20 000 erineva toote
Peamised kliendid on naised vanuses 25-40 eluaastat.
2017. aasta müügitulu oli 3,2 miljonit eurot
Loverte e-poe eesmärk on pakkuda kliendile nii palju vajalikku informatsiooni, et ta toodet tagastama ei pea. „Ilutoodetel on väga ilusad pakendid, kuid me oleme võtnud sihiks kliendile pakendit mitte näidata, kuna teda huvitab ainult toode.“
„Üldjoontes kasutame lisaks valgele taustavärvile ka mahedaid toone. Kuid näeme, et disaini trendid muutuvad ning hakatakse kasutama rohkem värve,“ rääkis Lepasson. Ta lisas, et nad tahavad lähiaastatel mobiilis ostlemise kiiremaks ja mugavamaks teha, sest on näha, et üha rohkem oste liigub sinna. Täna juba pooled meie e-poe külastajad tulevad mobiilist, kuid oste tehakse tunduvalt vähem. „Mobiilis on ruumi vähem, seal peab olema informatsioon kompaktsem.“
Lepasson rääkis ka trendide poole pealt, et tarbijatel on suurem ootus rohelisema ja puhtama kosmeetika järele. „Samuti tuleb mõelda sellele, kuidas saaks pakkide kohale toimetamise teha rohelisemaks. Eesti ettevõtetest osad juba transpordivad pakendivabalt. See tähendab, et nad ei pane tooteid karpidesse. Meie pakipunktis on ka klientidel võimalik ilma pakendita toode välja võtta – kas siis lihtsalt paberkotis või paneb toote enda kotti.“
Turundus peab olema mõõdetav
Loverte e-pood turundab ennast peamiselt digikanalites. „Me eelistame digivaldkonda, kuna oleme e-pood ning meie jaoks on mõõdetavus väga oluline,“ rääkis Lepasson. Tema sõnul ei ole neil enam kasu füüsilistest ajakirjadest, mis oli vanasti oluline meie jaoks. „Me peame keskenduma Eesti, Läti ja Leedu digiväljaannetele.“
Lepasson ütles, et nad kasutavad enda e-poe reklaamimiseks ka sotsiaalmeeediat – Facebook ja Instagram, Google Ads ja Display Ads. „Kasutame ka teinekord bänner pindasid ning mõjuisikuid ehk influencereid.“
Kuula täispikka intervjuud Angred Leppasoniga, kus ta toob välja e-kaubanduse trendid ning loetles e-poode, kes on nende eeskujudeks maailmas. Intervjuu on alates 62:11.
PS! Tule E-poe optimeerimise meistriklassi ning muuda enda e-kauplus veelgi kasutajasõbralikumaks. Koolitus toimub 16. mai. Tutvu Viljo Vabriti koolitusega SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele