Seoses koroonaviirusest tingitud eriolukorraga toimuvad Hullud Päevad sel kevadel ajavahemikus 25.03-05.04 e-poes.
- Stockmanni Hullud Päevad toimuvad seekord veebis Foto: Andras Kralla
“Hullud Päevad on populaarne kampaania, mis toob tavaliselt kokku suurel määral inimesi. Me soovime omalt poolt vähendada riske koroonaviiruse levikuks. Nii suunamegi oma kliente tegemaks Hullude Päevade ostud sel kevadel e-poest ning selleks, et kõik saaksid oma soovitud kaupa tellida, oleme pikendanud kampaania perioodi 2 nädalani. Meie klientide ja töötajate turvalisus on meile esmatähtsad," ütles Stockmanni turundus ja kliendikogemuse juht Katre Uibomäe.
"Hullude Päevade e-pood crazydays.com on inglise keelne, kuid sellest ei tasu lasta heidutada, sest kõik tooted, mida kliendid näevad, on Eestis kättesaadavad." Mugavuse huvides lisasid nad kaardimaksele lisaks võimalusele ka pangalingi kaudu arve tasumise. "Kinnitame, et e-poest tellitava kauba pakendamisel on meil ranged hügieeninõuded, nii et kaupa kätte saades saavad meie kliendid olla rahulikud ning avada pakid julgelt,” sõnas Uibomäe.
Sammud hügieeni tagamiseks
Stockmann on oluliselt tõhustanud hügieeni toiminguid oma kaubamaja territooriumil, tagades sealjuures kõikidele töötajatele ja rentnikele vajalikud vahendid pidevaks käte desinfitseerimiseks.
“Hetkel on meie kaubamaja avatud ning teenindab edasi kõiki kliente, kes meid külastavad, nagu ka teised jaemüügiga tegelevad ettevõtted. Klientide külastusaegade eelistustele tuginedes lühendasime alates 18. märtsist ajutiselt lahtiolekuaegu," selgitas Uibomäe.
Ta lisas, et oma klientide ja töötajate tervise huvides on nad ajutiselt peatanud jumestusteenuse pakkumise kosmeetikaosakonnas. Samuti panevad nad veelgi enam fookustmeigitoodete näidiste eest hoolitsemisele. "Seetõttu on hetkel lubatud meigitoodete testimine vaid puhtale salvrätikule või konsultandi juhendamisel." Uimobäme sõnul paluvad nad klientidel võimalusel eelistada kauba eest tasumisel kaardi- või viipemakseid.
Stockmann jätkab koroonaviirusest tingitud olukorra reaalajas jälgimist ning viib sisse muudatusi vastavalt tervishoiu ekspertide ja valitsuse suunistele.
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.