Eriolukorra tõttu sulges If Kindlustus märtsis oma müügiesindused Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Klientide eelistuste pikaajalist muutumist arvestades sai selgeks, et füüsilisi büroosid ei olegi enam tarvis avada. Edaspidi jätkab If täielikult digitaalse klienditeenindusega.
- Foto: Raul Mee, fotograaf
If Kindlustuse telemüügi juhi Marek Lahti sõnul oli juba aastaid märgata selget trendi, et müügibüroode külastamine aina väheneb. Viimastel aastatel külastas kõiki büroosid kokku ligikaudu paarkümmend klienti päevas ja see näitaja on pidevalt langenud. Kõik kindlustusega seotud küsimused said aetud interneti kaudu või telefoni teel.
„Kui näiteks mõnda bürood külastas päevas viis klienti, siis tekitas see juba varem kahtlust, kas seda esindust on üldse mõistlik lahti hoida. Möödunud eriolukord andis selge võimaluse lahendada ka need üksikjuhtumid, mille puhul olid kliendid harjunud meie juures kohal käima,“ selgitas Laht.
Viimasel ajal küsiti büroost peamiselt infot
Üksikuid kliente tõi kindlustusfirma esindusse peamiselt soov küsida infot kindlustustoodete kohta.
„Möödunud kahekuise eriolukorra ajal pöördusid meie poole ainult mõned kliendid, kes olid varem regulaarselt meie büroosid külastanud. Selgitasime neile võimalusi, kuidas tasuda arveid ja kust leida infot. Kliendid mõistsid, et kohaletuleku asemel on märksa lihtsam suhelda teenindajaga meie kindlustustelefonile helistades, kodulehel avanevas vestlusaknas või e-kirja teel,“ lisas Laht.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.