• 17.09.20, 08:48

Luksuskohukeste äri kuivas kokku

Vigursuusataja Kelly Sildaru nimeliste luksuskohukeste tootmine on peaaegu nulli vajunud, samuti on tekkinud võlg.
Kelly Sildaru ja Indrek Kasela
  • Kelly Sildaru ja Indrek Kasela Foto: Nicolas Jacquemin
Investori ja toidutöösturi Indrek Kasela toel paar aastat tagasi loodud KellyBari brändi lugu on praeguseks jõudnud võlafaasi. Üleval on 18 000eurone võlg, peale selle on premium-kohukeste tootmine sisuliselt lõppenud. „Põhjus on lihtne – müüki polnud,“ lausus kohukesi tootnud Saare DeliFoodi omanik Margus Puust.

Seotud lood

Uudised
  • 05.02.18, 16:34
Kelly Sildaru turundab maailmale kohukest
Eesti tuntuim freestyle suusataja ja talviste X-mängude läbi aegade noorim võitja Kelly Sildaru esitles Simple Sessionil kohukesesarja Kellybar, mille maitsed sündisid koostöös tippkokk Imre Kosega. Eesmärk on jõuda Eesti kohukesega rahvusvaheliste tarbijateni, kuid see on kättesaadav ka Eestis.
Uudised
  • 23.02.18, 09:26
Kasela: Selver võttis Kellybari kõhklemata müüki
Suurinvestor Indrek Kasela rääkis, et toodet Selverisse tutvustama minnes ei olnud neil veel toodet valmis. Oli vaid disain ja turundusplaan, kuid Selver uskus nende toote headusesse ning pakkus, et esimesed kaks kuud võiksid nad koostööd teha just nendega.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele