Joogitootja A. Le Coq investeerib sel ja järgmisel aastal keskkonda toetavatesse tegevustesse üle 5 miljoni euro, sh 1,22 miljonit Euroopa Liidu toetusrahadest.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop tutvustas ettevõtte samme, kuidas rohelisemaks muututi Foto: Priit Simon
Ettevõtte fookuses on CO2 jalajälje vähendamine, taastumatute ressursside piiramine, panustamine puhtamasse loodusesse, materjalide taaskasutamise suurendamine ning veelgi suurema vastutuse võtmine inimese tervise ja heaolu eest.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.