Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) teenuste ja toodete müük interneti vahendusel on viimastel aastatel kasvanud tagasihoidlikult. Detsembris SEB korraldatud Baltic Business Outlooki (BBO) uuringu põhjal kasutab 49% VKE-dest internetti müügikanalina või kavatseb seda teha – kahe aasta eest oli see näitaja 46%.
„Võrreldes kahe aasta taguse uuringuga on netikaubanduse populaarsus kasvanud oodatust vähem – näiteks juba internetis müüvate VKE-de osakaal on kasvanud vaid neli protsendipunkti, 29 protsendile. Võimalik, et praegune COVID-19 teine laine teeb VKE-de suhtumises korrektiive, kuna kaubandustegevuse piiramisel aitab internetimüük käivet vähemalt mingil määral säilitada,“ ütles SEB Panga VKE-de segmendijuht Tatjana Vakulenko.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.