• 31.03.21, 20:58

Uut tüüpi müügipsühholoogia

Koolitusi on mõistlik sihtida väga täpselt, pigem on müügikoolituste probleem üldsõnalisus, teemade lai käsitlemine ja nõrgad seosed praktilise eluga, arvab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
Uut tüüpi müügipsühholoogia
  • Foto: Photo by Mathieu Stern on Unsplash
Just sellest probleemist sai alguse idee pakkuda äärmiselt praktilist ja pigem kitsa fookusega müügipsühholoogia koolituste sarja, mille iga moodul võtab ette konkreetse teema ning koolitusel osaleja saab enda jaoks konkreetse lahenduse.
„See on nagu puzzle, mille müügijuht saab kokku panna iga töötaja jaoks. Ühel on vaja tuge müügipakkumise tegemisel, teisel hoopis telefonimüügis. Mida täpsem on valik, seda suurem ka kasu,“ kommenteerib Aira Tammemäe uut Müügipsühholoogia koolituste sarja.
Kombineerida saab nelja erinevat moodulit ja valida just selle teema, millega sügavuti minna. Moodulid on poolepäevased (4 akadeemilist tundi), toimuvad hommikupoolikul, pärastlõunal saab kohe rakendama asuda.. „Harjutame hästi palju, osaleja saab kaasa näidise või spikri töö eripärasid silmas pidades,“ lisab koolitaja selgituseks.

Millise müügipsühholoogia mooduli oma inimestele valid?

20. aprillil BAAS: Erinevad klienditüübid ja nende ootused
Osaleja õpib kõigepealt tundma iseennast, oma inimtüübist tulenevaid tugevusi müügitöös ning seejärel nelja erinevat klienditüüpi. Kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide puhul? Millise klienditüübiga sobid sa ise kõige paremini ja kelle puhul tuleb õppida selgeks hoopis teine „keel“ ja müügistiil?
Vaata programmi SIIT
Järgneva kolme jätkukoolituse eelduseks on Müügipsühholoogia baaskoolituse läbimine.
30. aprillil Telefonimüük erinevatele klienditüüpidele
Koolitusel õpid inimtüüpe telefonikõne käigus ära tundma ja kasutama õiget müügitaktikat. Koolituse tulemusena mõistad, mida tegelikult tähendab eri tüüpide puhul „ei huvita“; „saatke pakkumine“; „ma tahan veel mõelda“; „helistage homme uuesti“ jne. Saad kaasa telefonimüügi spikri!
Vaata programmi SIIT
04. mail Erinevate klienditüüpidega suhtlemine e-kirja teel
Koolitusel õpid, kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja valida vastavalt inimtüübile õiget stiili müügikirja ja pakkumise koostamisel. Teed valmis müügikirja näidised!
Vaata programmi SIIT
06. mail Müügikohtumised erinevate klienditüüpidega, müügiargumentide koostamine
Kliendid tulevad kohtumisele erinevate ootuste ja hirmudega. Koolitusel õpid, kuidas üles ehitada kliendi inimtüüpi arvestav müügikohtumine ja vältida suuri prohmakaid. Teed valmis müügiargumendid oma toote/teenuse põhiselt!
Vaata programmi SIIT

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele