• 13.04.21, 14:42

Kantar Emor: Koroona teise laine mõjul kasvas toidukaupade e-ostjaskond 77 protsenti

Viimase poole aastaga on toidukaupade e-ostjaskond kasvanud 77 protsenti. Kui augustis oli viimase kuu jooksul e-poodidest toidukaupu ostnud 8 protsenti 15–74aastasest elanikkonnast, siis märtsi algul ulatus see juba 13 protsendini, selgub Kantar Emori värskest uuringust.
Selver loodab, et uus komplekteerimiskeskus aitab järgmise aasta lõpuks kasvatada e-kaubanduse käibe üle 12 miljoni euro.
  • Selver loodab, et uus komplekteerimiskeskus aitab järgmise aasta lõpuks kasvatada e-kaubanduse käibe üle 12 miljoni euro.
  • Foto: Andras Kralla
Võrreldes elanikkonna tervikpildiga on toidukaupade e-ostjate seas enam naisi, alla 40-aastaseid inimesi, Tallinna ja Harjumaa elanikke ning lastega perede esindajaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele