• 21.05.21, 14:29

Organic Estonia: Jaapani mainekas kaubamajas algas esmakordselt Eesti mahe- ja loodustoodete esitlusmüük

19. mail algas Jaapanis, mainekas JR Nagoya Takashimaya kaubamajas jätkusuutliku elustiili ürituste nädal: yasashii kurashi, kus on esmakordselt esindatud ka kolm Eesti mahe- ja looduskosmeetika tootjat- Luuv, Aesti ja Hoia HomeSpa. Jaapani turule jõuab kokku 27 Eesti mahetoodet.
JR Nagoya Takashimaya kaubamaja
  • JR Nagoya Takashimaya kaubamaja
Kui varem on kampaania raames jätkumüügis Jaapani turule sisenenud juba mahetoidu müügiartiklid nagu Roosiku šokolaadid, Põhjala Teetalu teed ja Honest Nektari meed, jõuab kodumaine looduskosmeetika Jaapani turule esimest korda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele