Selle aasta juunis tehti Eesti Panga kinnitusel keskmiselt 123 000 e-ostu päevas, mida on 2,5 korda enam kui 2019. aasta juunis. Päevas jäeti Eesti ja välismaa e-poodidesse keskmiselt 3,4 miljonit eurot, mis 75% võrra enam kui kaks aastat tagasi.
Kui viie aasta eest tehti pangakaarti kasutades 97% ostudest füüsilistes müügikohtades ja vaid 3% e-poodides, siis sel kevadel (märtsis, aprillis - toim) moodustas e-poodides pangakaardiga tehtud ostude osakaal juba 14%. „Tõenäoline on, et 2022. aastaks ületab e-kaubandus jaekaubanduse kogukäibest 20% piiri, kuna juba praegu on see 15% ning arvestades igapäevast kasvu, siis ei olegi see piir ju üldse kaugel,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Restorani või hotelli puhtus on sageli nähtamatu- kuni hetkeni, mil see pole enam tasemel. Kliendid ei pruugi märgata laitmatult hooldatud ruume, kuid kui hügieen jätab soovida, mõjutab see otseselt rahulolu ja korduvkülastusi. Kas teie ettevõtte puhastuslahendused loovad kindlustunde või jätavad ruumi kahtlusteks? Õige strateegia muudab puhtuse mitte ainult hügieeninõudeks, vaid tugevaks konkurentsieeliseks.