• 16.09.21, 15:19

Klicki kogemus: mõõdikud, mis toetavad omnichannelit

Klick Eesti ostuosakonna juht Joosep Saad rääkis Pärnu Tarneahela konverentsil, et nende eesmärk on pakkuda kliendile võimalikult mugavat ostukogemust. E-pood ja tavakauplus on omavahel ühendatud, kus tarbija saab kasutada mitmeid kanaleid ning liikuda ühest teise.
Klick Eesti ostuosakonna juht Joosep Saad
  • Klick Eesti ostuosakonna juht Joosep Saad Foto: Raul Mee
Saad ütles enda ettekandes, et mõõdikud osakondade vahel ei jaotada kuna eesmärk on ühine ja mõõdikud kehtivad nii ostule kui müügile. Klick on enda jaoks mõõdikud jaotanud jälgimissageduse järgi ehk kui tihti neile tähelepanu pööratakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele