Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul on ühest küljest konkurents edasiviiv ja reeglina võidab sellest tarbija, kuid teisest küljest paneb järjest suurenev konkurents kohaliku ning rahvusvahelise korporatsiooni ebavõrdsesse seisu.
- Kaubanduse Aastakongress 2021 . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
“Näiteks kaubavalikus, mis võib suuremal korporatsioonil olla sada korda suurem. Samuti ka hinnad (kuna mida suurem, seda rohkem kokku ostad ning paremaid hindasid saad),” ütleb Väät.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.