• 11.10.21, 17:01

Kuidas võistelda rahvusvaheliste konkurentidega?

Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi sõnul on ühest küljest konkurents edasiviiv ja reeglina võidab sellest tarbija, kuid teisest küljest paneb järjest suurenev konkurents kohaliku ning rahvusvahelise korporatsiooni ebavõrdsesse seisu.
Kaubanduse Aastakongress 2021 . Foto autor Raul Mee
  • Kaubanduse Aastakongress 2021 . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee
“Näiteks kaubavalikus, mis võib suuremal korporatsioonil olla sada korda suurem. Samuti ka hinnad (kuna mida suurem, seda rohkem kokku ostad ning paremaid hindasid saad),” ütleb Väät.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele