• 13.11.21, 10:00

Tarbijate eksitamine läheb edaspidi kaupmeestele väga kalliks maksma

"Suur allahindlus - saapad 50% soodsamad!" Võib ju hästi kõlada, aga kui tegelikult maksavad 200eurosed saapad suure allahindluse ajal 100 eurot ainult sellepärast, et algne hind kergitati mõni nädal enne kampaaniat kunstlikult üles, peab kaupmes ettevaatlik olema. Selline manipuleerimine on kevadel jõustuva seaduse järgi veel rangemalt karistatud.
Tarbijate eksitamine läheb edaspidi kaupmeestele väga kalliks maksma
  • Foto: Liis Treimann
Kui tarbijaga mängitakse, tuleb karistuseks senise trahvimäära asemel kümnetes kordades krõbedam trahv, kirjutab Äripäev. "Senise trahvimäära ehk 3200 euro asemel võib määrata trahvi isegi kuni 400 000 eurot," ütles advokaadibüroo TGS Baltic advokaat Mari Anne Valberg.

Seotud lood

Uudised
  • 08.12.17, 12:48
Kaupleja peab tagama hinnateabe selguse ja korrektsuse
Tarbijal on õigus saada pakutavate kaupade kohta vajalikku ja tõest teavet teadliku valiku tegemiseks. Kauba maksumust võib tarbija vaatenurgast pidada üheks tähelepanuväärsemaks teguriks ostuotsuse kujunemisel, mistõttu on äärmiselt oluline tarbijale esitada ostueelne teave selgelt ja üheselt arusaadavalt.
Uudised
  • 31.10.14, 11:55
Tarbijakaitse: ebaausad kauplemisvõtted on igapäevane probleem
Toiduliidu ja Kaupmeeste Liidu koostöökonverentsil „Koostöö või võimuvõitlus?“ tõdes Tarbijakaitseameti turundusjärelvavlve osakonna juhataja Anne Reinkort, et hinna ja soodushindade avaldamist puudutavad probleemid suurtes kaubanduskettides on väga levinud.
Uudised
  • 29.09.15, 15:10
Kauplejad ei tohi tarbijaile anda toote kohta eksitavat teavet
Tarbijakaitseamet juhib kauplejate tähelepanu, et neil on kohustus on tagada, et tootel esitatud väidetega jõuaks tarbijateni kasulik, arusaadav ja usaldusväärne teave. Imetoodete lubadused ja tavatoodetele ravivate omaduste omistamine on tarbijate eksitamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele