Selver osana Tallinna Kaubamaja Grupist pakub Ukraina sõjapõgenikele tööd, vajadusel elukohta ning kogub humanitaarabi ja saadetisi Venemaa sissetungi eest varjuvate inimeste abistamiseks.
- Osake Selveri klientide annetustest, mille Punane Rist Ukrainasse viib Foto: Hendrik Osula
„Seisame selle eest, et Ukraina inimesed tunneksid end Eestisse saabudes teretulnuna. Turvaliselt ja kaitstud. Tunneme täna kõik, et tahame Ukrainat aidata nii palju kui vähegi võimalik. Tunneme seda nii ühiskondlikul tasandil kui kollektiivis, tuttavate seas ja pereringis. Selveris oleme otsustanud pakkuda toetavat kollektiivi, sujuvat sisseelamist ja igakülgset abi neile Ukraina inimestele, kes on sunnitud sõjakoleduste eest põgenema ja oma kodud hülgama,“ ütleb Selveri juht Kristi Lomp.
Lisaks Selverile pakuvad tööd Selveri tütarettevõte Kulinaaria ning Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtted Kaubamaja ja Viking Security.
Tallinna Kaubamaja Grupp koos Kaubamaja, I.L.U ja Selveriga tänavad kõiki oma kliente, kes on olnud uskumatult lahked annetajad. „See kogus, mis meie kauplustesse headelt inimestelt jõudis, on olnud positiivselt jahmatav. Sadakond alusetäit mähkmeid, hambaharju- ja pastasid, suuhügieenitooteid, pesemisvahendeid, tualettpaberit, hügieenisidemeid, tekke, patju, magamiskotte, täispuhutavaid madratseid. Suur tänu kõigile annetajatele!“ tänab Selveri juht. Esemelisi annetusi võtavad Selverid vastu veel tänase päeva lõpuni ja jätkavad seda siis kui Punase Risti uued vajadused on selgunud.
Lisaks kogutakse Tallinna ja Tartu Kaubamajades, Kaubamaja e-poes, I.L.U. kauplustes, Selverites ja e-Selveris rahalisi annetusi, mis on jätkuvalt oodatud.
Kogutud tooted ja rahalised annetused edastatakse läbi Eesti Punane Risti Ukrainasse kannatada saanud elanike abistamiseks.
Selveri tütarettevõte Kulinaaria OÜ panustab Eesti Punase Risti vabatahtlike toitlustusse.
Teeme koostööd ka MTÜ-ga Pagulasabi, kuhu annetame tarvilikke tooteid ja toitu neile sõjapõgenikele, keda mittetulundusühing Poola piiril vastu võtab ja Eestisse transpordib.
Tallinna Kaubamaja Grupp ja Selver tänavad kõiki kliente, töötajaid ja koostööpartnereid – rasked ajad on järjekordselt tõestanud, et Eesti inimesed on väga heasüdamlikud ning ettevõtted, riik ja kolmanda sektori organisatsioonid teevad omavahel väga head koostööd.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.