13. aprillil kutsus Kaubamaja tuntud Eesti naised uhiuude Naistemaailma. Uuenenud ei ole ainult välisilme, vaid ka moemärkide valik.

- Kaubamaja uuenenud Naistemaailm Foto: Erik Riikoja
"Uus Naistemaailm Tallinnas on koht, kust iga naine leiab selle miski, mis just teda paelub. On selleks siis mõnusalt avarad saalid, helged värvid või mitmekesine moemärkide valik,“ räägib Kaubaamaja AS turundusdirektor Enel Kolk. Sisearhidektide Tarmo Piirmetsa ja Anni Kotovi sisekujundusbüroost Pink ning Kaubamaja meeskonna tihedas koostöös jaotati uus Naistemaailm justkui mitmeks eriilmeliseks oaasiks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.