Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Baltikumis
Kaupluste arvu kasv, valiku laiendamine, HalfPrice ja eobuwie.pl hübriidpoodide turule toomine ning e-kaubanduse laienemine – niisugused on jalatsite müügi ja valmistamisega tegeleva CCC Grupi plaanid Balti turgudel järgmise viie aasta jooksul.
Jalanõude müügikett CCC Grupp laiendab tegevust Eestis, Lätis ja Leedus. Foto: CCC
„Me näeme Balti riikides tohutut kasvupotentsiaali. Samuti on neil turgudel ruumi odavamate hindadega (off-price) mudeli ja toodete mitme kanali kaudu müügi (omnichannel) kontseptsioonide tutvustamiseks. Eesti, Läti ja Leedu jaekaubandus digitaliseerub üha rohkem ja see paneb eri müügikanalid koos töötama. Me soovime neid võimalusi ära kasutada,“ ütles CCC Grupi asepresident Adam Holewa.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP,ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.