• 23.08.22, 14:18

Kiusamine teenindussektoris: ühiskonna peegelpilt, mida me kõik saame muuta

„Kärva ära, värdjas!“ kõlab võikalt üle teenindussaali sihvaka heas vormis noormehe suust. Triin (42, kahe lapse ema) kogub ennast hetke ning hoolimata sellest, et sisimas tahaks ta lihtsalt selja pöörata ning ära joosta, ütleb ta rahulikult: „Palun ärge ärrituge. Vastavalt Eesti Vabariigi tubakaseadusele pean ma ...“ Ta ei jõua lauset lõpetada, kui tema suunas lendab üle leti suur tatilärakas ning noormees väljub vandesõnade ja roppuste saatel müügisaalist.
Circle K on alustanud teenindusjaamades ka üle-eestilist teavituskampaaniat, kus kutsutakse inimesi olema teenindajate vastu heasoovlikud.
  • Circle K on alustanud teenindusjaamades ka üle-eestilist teavituskampaaniat, kus kutsutakse inimesi olema teenindajate vastu heasoovlikud. Foto: Liis Treimann
„Klient soovis osta tubakatoodet ning teenindaja küsis temalt dokumenti, et kontrollida, kas noormees on täisealine. Klient ärritus ja kallas teenindaja, kes järgib vaid seadust, üle sõimuga või, mis veel räigem, sülitas teenindajale näkku,“ kirjeldas Circle K personalijuht Piret Kask näitena lugu, mis ilmestab olukordi, mille sarnaseid kohtab teenindussektoris pea iga päev. „Klient küll vabandas hiljem oma ebasobiva käitumise eest, aga see ei muuda juhtunut teenindaja jaoks olematuks,“ tõdes Kask.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele