Juba suvel ennustasid kaupmehed, et sügisel on ees ootamas rasked ajad ja tarbija ostujõudlus hakkab vähenema. Nüüd on sügis käes ja kaupmehed seisavadki silmitsi keeruliste aegadega. Mis saab kaubandusest edasi ja kuidas tuleks täna tarbija tähelepanu võita?
- Kaupmehed otsivad aktiivselt kokkuhoiukohti. Foto: Raul Mee
TKM Beauty tegevdirektor Anne-Liis Ostovi sõnul kehtib nii rahulikel kui ka turbulentsetel aegadel igas äris, nii ka kaubanduses, reegel, et oma brändist ja tegevusest peab olema selge visioon, suhted hankijate, koostööpartneritega ja meeskonnasiseselt korras. Kõige olulisem on kriitiline arv lojaalseid kliente, kes on kaupluse tõelised fännid ja kes aitavad ettevõttel edasi areneda. “Püsiklientide ootustele vastamist ning nende soovide tajumist ja ennetamist, olgu ajad millised tahes, peangi kõige olulisemaks pikaajalise edu võtmeks. Tiimi professionaalsus ja klienditunnetus ning tahe eesmärke saavutada, on teine oluline faktor.”
Seotud lood
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.