• 08.11.22, 15:39

Maxima uus kampaania tagab ostjatele kõige soodsama hinnaga ostukorvi

Inflatsioon on väga valusasti löönud Eesti inimeste rahakoti pihta ning energiakulude kõrval on märkimisväärselt kasvanud ka toidu- ja esmatarbekaupade hinnad. Hinnatõusu mõju vähendamiseks kindlustab Maxima kampaania "Helisevad hinnad" enam kui 200 põhilise toidu- ja esmatarbekauba puhul soodsa hinna Maxima kauplustes ühe kuu vältel.
Maxima uus kampaania tagab ostjatele kõige soodsama hinnaga ostukorvi
  • Foto: Maxima Eesti
Et kampaania kestab pikemalt, siis uuenevad pakkumised ja toodete hinnad "Helisevad hinnad" kampaania käigus kord kuus. Nii võib klient kindel olla, et ühe kuu jooksul saab Maximast kindla hinnaga "Helisevad hinnad" kampaaniatoodetest enda perele soodsa ostukorvi.

Seotud lood

Uudised
  • 13.10.22, 16:17
Jaekettide ja toidu- esmatarbekaupade hulgimüüjate kasumi kasvu TOPi võitja kasvas neli korda
Toidukaupu müüvate jaekettide ja esmatarbekaupu müüvate hulgikaupmeeste koondkasum kasvas aastasega võrreldes 95,2%. Reastasime parimad tabelisse, vaata, kes ettevõtetest enim kasumit kasvatas.
Uudised
  • 03.11.22, 09:05
Kantar Emor: Lidl on hõivanud 7% turust, enim on nõrgenenud Coop
Uudist täiendatud
Kantar Emori värskest toidupoekettide konkurentsi kaardistavast tarbijauuringust selgub, et esimese kuue tegutsemiskuuga on Lidl haaranud 7% Eesti toidukaupade jaeturust. Coop kui suurima turujõuga jaekett on kliente kaotanud enim.
Uudised
  • 12.10.22, 15:33
Toidukettide juhid: ilmselt tuleb hakata sortimenti kärpima
Eesti suuremate jaekettide esindajad prognoosivad, et ka järgmine aasta ei muutu olukord võrreldes tänasega väga palju paremaks. Tõsi, ka olulist halvenemist ei prognoositud.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele