• 17.11.22, 14:07

Kaubamaja turundusdirektor: meie klientide käitumises kriis tugevalt välja ei paista

Ostjate käitumises praegu kriis väga tugevalt välja ei paista ning inimeste ostuhuvi jätkub, rääkis Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.
Britta Ratas.
  • Britta Ratas. Foto: Sandra Palm Photography
Jõuluhooaeg on Ratase sõnul kaubanduses kõige suurem hooaeg, ning populaarsemad tooted kipuvad olema kategooriati sarnased. Näiteks lastemaailmas on popid erinevad legod ja arendavad mänguasjad. Täiskasvanute poole pealt saab Ilumaailmas suurt tähelepanu lõhnatuba.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.22, 11:06
Kaubamaja turundusdirektoriks sai taas Britta Ratas
Alates oktoobrist on Kaubamaja AS-i turundusdirektor taas Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Uudised
  • 08.11.22, 15:39
Keskuste jõuluakende eesmärk on pakkuda silmailu ja anda inspiratsiooni
Lisatud fotod
Kuna jõulud on juba peagi ukse ees, siis ootuspäraselt seavad ka kauplused ennast pühadevormi. Peagi avavad keskused ka oma selleaastased jõuluaknad. Inspiratsiooni saadakse nii suurtelt messidelt kui ka välismaistest kettidest.
Uudised
  • 11.11.22, 09:00
Säästukingitus ei tähenda alati vähest rahakulu
Säästlike kingituste tegemisel on märksõnadeks isetegemine, oma lähedaste tundmine ja kvaliteedi eelistamine kvantiteedile - üks korralik ja kvaliteetne toode on pikas perspektiivis palju jätkusuutlikum valik, kui proovida täita terve jõuluvana kingikott kaheldava väärtusega kingitustega.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele