Kaupmees & KO (edaspidi Kaupmees Grupp) on Eestis tegutsenud tänaseks 30 aastat ning Kaupmehe juhatuse liikme Mart Relve sõnul on nad pidevalt tegelenud oma teenuse arendamisega. Nüüd ongi ettevõte läbinud uuenduskuuri nii sisult kui vormilt.
Uuenenud on nii Kaupmehe kaupluste sissepääsu alad kui ka muud tähistused hinnasiltides, viitades ja muudes infokandjates kuni meeskonna riietuseni välja. Samuti on uuema välimuse saanud Kaupmehe e-pood. „Leidsime, et aeg on küps lisaks sisule kaasajastada ka vormi,“ rääkis Relve.
Tootjad on kasvavate energiahindade tõttu pidanud tõstma ka oma toodete hindu, kuid jaeketid pole alati uute hindadega nõus, ning kaupmeeste sõnul veedetakse läbirääkimiste laua taga järjest rohkem aega. Kui paljud kaupmehed on aga hakanud tooteid oma sortimendivalikust eemaldama?
Viimaste nädalate teadete valguses on paslik küsida, kas ka kaubandusvaldkonda võivad ees oodata suured koondamised. Kaupmehed, erinevatest valdkondadest, avaldavad sel teemal arvamust.
Kantar Emori läbi viidud HoReCa sektori turu-uuringu järgi on restoranide, hotellide ja teiste toitlustajate kõige eelistatum varustaja jätkuvalt Kaupmees & KO, kust on viimase kolme kuu jooksul oste sooritanud või oma tegevuskohta toidu- ja joogikaupa tellinud ligi 70 protsenti Eestis tegutsevatest HoReCa ettevõtetest.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP,ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.