Karjääri suurima õppetunni sai Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits sajandivahetuse paiku, kui tema juhitud poeketid Spar ja Rema 1000 läksid pankrotti. Praegust majandusolukorda Pärnits kriisiks ei pea, ta on kindel, et edasi läheb paremaks.
Pärnits tõdes, et selle üle, mis siis valesti tehti, mõtleb ta ilmselt surmani. Tagantjärele arvab ta, et toona tehti Eesti arengus valesid samme. Samas hakkasid kaubanduses tulema turule suuremad tegijad ja väiksemad hakkasidki ära kustuma.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.