Alates sellest nädalast alandab Rimi Eesti pea 300 populaarsema toote hinda, et toetada Eesti elanikke talvisel hooajal, mil majapidamiskulud on oluliselt suurenenud.
Rimi ostujuhi Talis Raaki sõnul tõusid hinnad 2022. aastal 19,4% ning kiire kasvu mõju on jõudnud ka inimeste toidulauale. “Eelmise aasta rekordinflatsioon on muutnud inimeste käitumisharjumusi: otsitakse oluliselt rohkem kampaania- ja allahindlustooteid. On tekkinud ka täitsa arvestatav hulk neid kliente, kes on pidanud oma toidukoguseid vähendama," kommenteeris Raak, mille tõttu otsustati alandada mitmesaja toote hinda.
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.