• 27.02.23, 12:28

Eestlaste arendatud nutikas pudeliavaja ühendab tootja ja tarbija

Tarbijate käitumist kaardistav platvorm Wecheer pakub joogitootjatele nutika pudeliavaja teenust, millega on võimalik jäädvustada iga avatud õlle aeg ja koht reaalajas. Eestis arendatud nutika seadme andmete põhjal saab tootja sihtida müügikampaaniaid ja teha klientidele just nende eelistusi teades sooduspakkumisi.
Eesti arendatud nutikat pudeliavajat kasutatakse aktiivselt Vietnami baarides
  • Eesti arendatud nutikat pudeliavajat kasutatakse aktiivselt Vietnami baarides
Innovaatilise turundustööriista lugu sai alguse Šveitsis, kus kolm sõpra leiutasid esmalt lihtsalt lõbusa ja nutika vidina - õllepudeliavaja, millega sai pudelit avades saata sõprade telefoni virtuaalse ”Terviseks!” Noored panid oma idee välja ühisrahastuse platvormile Kickstarter ning eduka kampaania järel valmis esimene algeline versioon. Kuid tootel oli vajakajäämisi, mistõttu tuli leida tugev IoT pädevusega partner.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele