Viru Keskuse parima teeninduskoha märksõna on personaalne suhtumine
Eilsel uuenenud Viru Keskuse avamispeol kuulutati välja ka 2022. aasta parimad teeninduskohad ning teenindajad. Auhinnad andis üle Viru Keskuse juht Gertti Kogermann.
Viru Keskuse parim teeninduskoht 2022 on Goldtime. Foto: Kalev Lilleorg
Parima teeninduskohta ja teenindaja tunnustamise eest võistlesid Viru Keskuses asuvad poed ning töötavad teenindajad kogu aasta jooksul. Tunnustuse jagajate puhul oli oluline roll salajastel kontrollostudel, mille käigus saadud infot parimate väljaselgitamisel kasutati.
Viru Keskus avab ajaloo suurima uuenduskuuri järel uksed, pakkudes külastajaile 86 uut poodi ja kontseptsiooni. Viru Keskuse juht Gertti Kogermann rääkis Äripäeva hommikuprogrammis, kuidas mõjutasid teetööd keskuse toimimist ning millised on suurimad muudatused.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP,ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.