Küsimust “Miks?” võib muidugi käsitleda erinevatel viisidel. Esiteks “Miks?” ehk “Miks ometi? Pole ju tegelikult vaja ega mõtet?” või siis “Miks? Ma ei mõista hästi, aga tahaksin aru saada?”.
Ega ei teagi kohe täpset, sest ettevõtete ärikultuurid on ju väga erinevad. Mõnel pool võib-olla selleks, et panna nõrgemaid häbiposti. Või selleks, et hoida töötajaid hirmul. Samuti võib olla testostude stiil üsna subjektiivne ja üksiku testkliendi isiklik seisukoht, kuigi ta ei ole teeninduse asjatundja. See kõik tekitab kahtlemata trotsi ja pinget. Aga eeldame selles artiklis, et kõike seda eeltoodut ei ole ja testostud on tehtud hästi!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtjate jaoks on kulude optimeerimine olulisem kui kunagi varem. Coop Pank on astunud sammu edasi ning pakub oma klientidele võimalust saada tagasi kõik Montonio makselahenduste kulud. See tähendab, et Coop Panga äriklientidel on võimalik makseid vastu võtta tasuta!