• 06.10.23, 10:21

Grossi impeerium jõudis Roelasse

Kui mõni minut enne kella kümmet, mil Grossi Toidukaupade Roela pood oma uksed avas, oli poe ukse taga mõnikümmend huvilist, siis avamise hetkeks oli pood ühtäkki rahvast täis.
Kell on 9.58 ja rahvast polegi nagu eriti palju. Aga mõned minutid hiljem on pood inimestest pungil.
  • Kell on 9.58 ja rahvast polegi nagu eriti palju. Aga mõned minutid hiljem on pood inimestest pungil. Foto: Andres Pulver
Ning veel isegi poolt tundi pärast kaupluse avamist oli järjekord uksest väljas. Kõrval oleva Aldari kaupluse uks oli aga praktiliselt kogu aeg kinni.
Kaks pensionärist vanaprouat, kes oma nime avaldama ei soostunud, rääkisid, et Aldari pood on ju tore küll, aga Grossi hindade ja kaubavaliku vastu see ei saa. Prouad leidsid, et nüüd saavad nad oma napiks jääva pensioni eest pisut rohkem lubada.
Kell on 10.31 ja kauplus on juba pool tundi avatud olnud, aga korvijärjekord on uksest väljas.
  • Kell on 10.31 ja kauplus on juba pool tundi avatud olnud, aga korvijärjekord on uksest väljas. Foto: Andres Pulver

Seotud lood

Saated
  • 03.10.23, 14:22
Raport: jaekaubanduse kasumivõluriteks osutusid OG Elektra ja Coop Eesti
Kaubandusettevõtete koondkasum vähenes eelmisel aastal 78 protsenti, üksikutest ettevõtetest kasvatasid kasumit ainult Oleg Grossile kuuluv OG Elektra ja Coop.
Uudised
  • 28.09.23, 10:23
Grossi kõrghoone planeerimine on jõudnud uude etappi
Tsentrumi kaubanduskeskuse asemele planeeritava uue keskusega on jõutud samm edasi. Tänaseks on planeerijad jõudnud vaheetappi, mis annab Rakvere linnavolikogule kaalutluse toiminguks vastu võtta Lai tn 21 kinnistu ja seda ümbritseva ala detailplaneering.
Uudised
  • 10.07.23, 10:32
3 põhjust, miks OG Elektra kasum oli Coop Eestist suurem
Eesti kõige kasumlikum jaekett oli mullu OG Elektra, kellele järgnes Meie kauplusketi omanikfirma RRLektus. Oleg Grossil õnnestus oma ettevõttega ka mullu turuosa kasvatada ning mööduda Prismast.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele