Rocca al Mare ja Kristiine keskused hindavad viimase viie aasta külastustrendidelt, müügimahtudelt ja üürnike kaubaväljapanekutelt, et oktoobri lõppu on kanda kinnitanud aina jõulisemalt uus tähtpäev Halloween.
- Foto: David Menidrey / Unsplash
„Tänavu näeme, et aina rohkem kaupmehi on teinud Halloweeni puhuks eriväljapanekuid, laiendavad sortimenti ja dekoreerivad kauplusi. See on trend, mis on aastatega liikumas tõusuteed,“ kinnitab Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos. Kuna Kristiine ja Rocca al Mare on viimastel aastatel aina rohkem kaubandusele lisaks toonud keskustesse toitlustust, teenuseid ja vaba aja veetmise võimalusi ehk meelelahutust, on Halloweeni ja teiste pühadega kaubanduskeskustes elamuste loomine uus suund ja trend, mida ka Eestis aina rohkem näeb.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.