Selle aasta viimasel veebipoodide ühiskampaanial E-smaspäev võtab osa üle 320 e-poe ja vähemalt 100 000 ostuhuvilist.
- E-smaspäev toimub sel aastal viimast korda 6. novembril.
„Seekordne E-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.