- Kuigi tarbijate sissetulekud on vähenenud ja on mindud säästude kallale, on jaekaubandusel siiani läinud hästi. Rahva ostujõud jätkab kasvamist, kuid senisest väiksemas tempos.
- On vaja täita auk, mis tekkis vahepealsest üle jõu tarbimisest. Jätkuvalt kõrged intressimäärad piiravad ka vabalt kasutatavat tulu. Seepärast tuleb järgmine aasta kaubanduses tagasihoidlik.
- Kuna kaupluste pinnad ja lahtiolekuajad pole langenud tarbimise taustal vähenenud, siis on ühe toote müümise kulu jätkuvalt kõrgem kui varem. See tõstab kaupluste vajadust hoida hindu kõrgel. See omakorda vähendab ostujõuliste klientide hulka.
- Kulude kokkuhoid on paljude jaoks tee suurema kasumlikkuseni. Tarbijad otsivad üha enam odavamat hinda ja paremat teenindust.
Lenno Uusküla, Luminori peaökonomist